Diqqət çatışmamazlığı hiperaktivlik pozğunluğu zamanla müəyyən davranışlar göstərən uşaqlara və böyüklərə qoyulan diaqnozdur.
“Medicina” xəbər verir ki, məktəb yaşlı uşaqların təxminən 3-5%-i diqqət çatışmazlığından əziyyət çəkir. Diqqət çatışmazlığı pozğunluğunun əsas əlamətləri diqqətin yayınması (diqqəti cəmləyə bilməməsi), impulsivlik (bir şey etmək üçün ilk istəyi idarə etmək qabiliyyətinin pozulması), hiperaktivlik (artan aktivlik və narahatlıq).
Simptomları:
Diqqətin zəifləməsi - uşağın diqqəti daim kənar səslər və əşyalar tərəfindən yayındırılır. Detallara fikir vermir və ya unudur, diqqətsizlik üzündən səhvlər edir. Nadir hallarda verilən bütün göstəriş və göstərişləri dəqiq və tam yerinə yetirir. Oyuncaqları, qələmləri, kitabları itirir və unudur.
Hiperaktivlik - uşaq bir dəqiqə belə yerində oturmur, fırlanır, qısqanır, ayaqlarını sallayır və s. Uşaq sakit oturmağa ehtiyac duyduğu hallarda qaçır və ya yerindən qalxır. Sona qədər dinləməyə vaxt tapmadan suallara cavab verir. Sakitcə bir şey,hətta növbə gözləyə bilməz.
Uşağın davranışının peşəkar müəllim və ya psixoloq tərəfindən qiymətləndirilməsi zəruridir. O, uşağınızın fiziki, zehni, sosial və emosional inkişafını təhlil etməlidir. İdeal olaraq, o, uşağın həm evdə, həm də məktəbdə adi davranışını qiymətləndirməlidir.
Məktəb yükünün uşağınıza və onun qabiliyyətlərinə uyğun olduğundan əmin olun. Sinif uşağı qabaqlayırsa və ya əksinə, onun inkişaf səviyyəsindən geri qalırsa, bu, çox vaxt məyusluğa, diqqətsizliyə və cansıxıcılığa səbəb olur. Uşağınızın həyatını elə təşkil edin ki, enerjisini bölüşdürə bilsin.
Aynurə Məmmədova