BölmələrRU
Xidmətlər
 

Ana olmaq üçün dərmanlara ehtiyac yoxdur - Bu qidalar sizə kömək edəcək

Ana olmaq hər bir qadının arzusudur. Ancaq bəzən elə olur ki, müəyyən səbəblərə görə  qadınların hamilə qalmasında problemlər yaranır. Amma çoxları dərdlərinin əlaclarının gündə yedikləri qidalarda olduqlarından xəbərsizdirlər. 

Medicina.az qadınlara hamilə qalmaqda kömək edəcək qidaların siyahısını təqdim edir:  

Banan: B6 vitamini və kaliumla zəngindir. Yumurta hüceyrəsinin keyfiyyətini artırır.  
 
 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

Qırmızı meyvələr (tut, moruq, qaragilə): Tərkibində çoxlu miqdarda C vitamini və fol turşusu olan qırmızı meyvələr progesteron hormonunun (hamiləlik hormonu) hüceyrəyə daxil olmasına kömək edərək mayalanma riskini artırır. 
 
Картинки по запросу (tut, moruq, qaragilə
Yağsız ət (toyuq, kırmızı ət): Dəmir və əsas yağ turşuları  baxımından çox zəngindir.  Dəmir azlığı qadınlarda yumurta hüceyrəsinin yetişməsində problemə səbəb ola bilər.  
 
Картинки по запросу YAĞSIZ ET (toyuq, kırmızı ət) 

Yumurta: D vitamini, omega-3 yağ turşusu və fol turşusu ilə zəngindir. Gün ərzində 1 və ya 2 yumurta fərqli formalarda bişirilərək yeyilə bilər. 
 
Картинки по запросу YUMURTA:

Sarıkök: C, E vitamini ile, fol turşusu, beta karoten və lutein kimi antioksidantlarla  zəngin olan sarıkök aybaşı pozulması zamanı daha faydalıdır. Antioksidanlar  bədəndə olan zərərli sərbəst  radikalları zərərsizləşdirərərk yumurta hüceyrəsinin keyfiyyətini artırır. 
 
Картинки по запросу Sarıkök: 

Sarımsaq: Tərkibində bol miqdarda antioksidant maddələr var. Bu isə mayalanma prosesinə müsbət təsir göstərir. 
 
Похожее изображение 

Zeytun yağı: Tərkibində yüksək miqdarda doymamış yağ turşuları var. Qadınlarda insulin müqavimətini azaldaraq ana olmaq üçün hazır hala gətirir.  
 
Похожее изображение